18 Mei 2012

Hotel Di Raub: Hotel Jelai Raub

Kalau saya kena outstation di Raub pasti saya akan bermalam di Hotel Jelai Raub ni. Hotel di adalah hotel yang baru di bandar Raub (cawangan). Hotel ni menyediakan bilik yang kemas dan selesa. Hotel ni takde fix line jadi kalau nak tempah bilik boleh contact 013 9831626.

Kali ni saya share bilik dua katil queen sbb masa saya sampai mereka ada masalah teknikal dengan tempahan saya untuk bilik 1 katil queen (RM88). Jadi mereka gantikan saya bilik yang gedabak ini dengan bayaran tempahan asal saya. Yehuu!!! Untung gileeee... ^^

Jom layan gambar:

Luar hotel

Dua katil saiz queen

Almari baju, meja & TV LCD

Bilik mandi

Setiap bilik ada sekurang2nya sebotol besar air RO 

Ruang kafe hotel


Sarapan pagi pelbagai pilihan (Nasi lemak, Mee goreng, Nasi goreng, Roti, Air teh, Air kopi)

4 ulasan: